Monday, July 5, 2010

Esmaspäeva õhtu, kell on 23.10.
Vahepeal on juhtunud nii mõndagi. Eelmine nädal sai tööl käidud siis kolmel päeval. Reedel saime ka tööle, väga pikk päev oli. Lõpetasime alles 17.15, suhteliselt pimedas. Ja töötunde saime kokku 9,75 (kui vahel harva saab, siis kulub see pangakontole kenasti ära:). Reede õhtul oli siis jälle planeeritud välja minek, aga mina sinna ei jõudnudki. Olime poiste juures ja pidutsesime seal. Magama sai vist u kella 3 ajal. Järgmine hommik jätkus sama moodi. Mingi hetk läksid osad poisid Toowoombasse, Mairu läks ka, mina jäin koju. Pärast läksin Poiste juurde Wiid mängima. harjutasin trumme, tuleb juba päris hästi välja. Õhtuks oli kavandatud Stephani ja Yo ärasaatmispidu (nad kolisid teise majja). Algus tundus rahulik, isegi tüdrukuid polnud, keda ära saata, aga me oleme harjunud ise hakkama saama:). Lõppes ikka meeeltu tantsu ja tralliga. Mingid pilusilmsed kutid käisid ka ja nad olid küsinud, et kas teil on alati sellised peod (ON!:).
Ja siis tuli pühapäev. Õhtul oli mulle lubatud, et homme läheme kuhugi tuulutama. Hommikul ärgates ei suudetud leida kainet rooli, kuna aga ma olin juba minekuks valmis, siis rooli läks see, kes polnud suutnud veel oma esimest jooki avada. Selleks osutus Ranner. Pakkisime ennast autosse ja u 12 saime startida. Loosi tahtel ja tugevama õigusel olid kaasas: Mairu, Marguss, Ranner, Henri ja mina. Sõit ookeani äärde võis alata. Vahepeal tegime väikese peatuse Mc-is ja siis jutiga vee äärde. Ookean on ikka võimas, lainetust polnud, aga lained olid. Kui sellised lained meres on, siis need oleks ikka korralikud:). Tuulasime väheke jalgupidi Mairuga vees, see just kõige soojem ei olnud, aga no külm ka mitte. Pärast ronisime Henriga suure kivi otsa. Mina, kes ma väga kõrgust ie karda, olin väheke hirmul. Mitte kõrguse, vaid pigem selle kiviklibu ja järsu seina pärast. Aga ülesse sain ja alla väikese jalavärinaga ka. Teised ootasid all ja nautisid vaadet. Enne minemist otsustasin ,et peaks ikka ujuma ka minema. Mõeldud tehtud!Henri oli teine vapper ja nii me pesu väel ookeani tormasimegi. Väga äge oli, lainetega võitlemine ja soov püsti jääda. Vägev!!! Vesi maitses aga tõesti soolaselt, pärast väikest suplust käisime pesime ennast mageda veega puhtaks ja siis väike ringireis Surfars paradiisis. Lahe linn, täis elu ja ookeani, sinna tahaks küll tagasi:). Koju tagasi sõites murdis väsimus, käsime hiinakast läbi ja koju. Selline suurepärane pühapäev oli!
Täna, esmaspäeval käsime tööl, hommikul helistati ja küsiti et kas tahate, poolteist tundi on aega. Olime nõus, tegime kella 18 tööd. Päev sai nii kiirelt otsa, et ega muud ei jõudnudki teha, kui pärast süüa ja pesta ja poest uus kraam koju tuua.
Homme on puhkepäev!
Uued seiklused ja uued uudised juba järgmisel nädalal:). Ilusat ööd ja kaunist päeva!

No comments:

Post a Comment