Saturday, February 26, 2011

Tai

Kui kolm nädalat külm seljataha oli jäänud jõudsime 16 veebruari hommikul Phuketisse. Lennujaamast saime bussi peale ja sõitsime hotelli ära. Kuna öösel olime saanud ainult 2 tundi magada ja olemine ei olnud just kõigeparem, siis sellest päevast me ei suutund väga vaimustuses olla. Pidime tuba ootama kuni kella poole kaheni, tegime enne veel söögid ja siis tuppa magama.
Järgmine päev otsustasime, et võtame seda puhkust väga rahulikult ja läheme kohe randa. See oli rohkem muidugi minu soov, aga peale 2 tundi seal olemast oli juba piisavalt palav olla, et ära minna.
Vesi oli seal muidugi soe ja helesinine, kui Eestist minna, oleks vaimustus kindlasti meeletu, meie oma pika reisimisega oleme lihtsalt ära rikutud ja rand oli lihtsalt ilus.

Aga kuna ma pole Austraalias päikest võtnud, siis need kohad, mis valgust pole näinud, sai ka 2 h ära kõrvetatud. See oli meie esimene ja viimane päikesevõtt sellel reisil.
Ülejäänud aja rentisime rolleri ja käisime iseseisvalt saart avastamas.
Mäeotsas olevat kuulsat budha kuju nägime oma hotelli juurest, kohale jõudsime sinna alles paari päeva pärast. Kuju ise on võimas, marmoriga kaetud ja kõrgus pidi olema 45 m.
Kokku sõitsime 5 või 6 päeva, meie ebaõnneks suutsime kaks korda rolleri rehvi ära lõhkuda, kuid vahetamine kallis lõbu ei olnud ja eelarvesse see suurt auku ei tekitanud.

Kuna saar on puhas turistikas, siis väga ehedat Aasiat me ei näinudki, aga loodusvaated, kus ookenaile näeb, neid oli palju ja ilusaid.
Ühel päeval ringi sõites, avastasime ühe kuulsa templi, mis oli väga rikkalik kogu oma värvi ja nikerduste poolest.

Tutvusime ka kohaliku kaubandusega, aga kuna kõik tundus meeletu vuhvel, siis ei viitsinud väga süveneda sellesse. Ja hirm midagi vaadata oli ka, sest siis oli kohe müüja juures ja pakuti sigaodavat armanit või muud jama.
Aga kõige meeldivam üllatus oli Tai köök, see oli hea, võib öelda lausa väga hea. Meie hotellis oli Thai restoraan, mida me usinalt külastasime. Kaks korda käisime väljas söömas, aga hinna ja maitse vahekord oli kõige parem ikkagi meie hotellis. Saime kahepeale söödud ja joodud u 10 AUS dollari eest.
5+ reis!

1 comment:

1. ma saan aru, et Sa varsti juba kodumaa pinnal tagasi :p aga oleks põnev veel viimaste seikluste kohta blogist ka lugeda :) ole ikka lõpuni usin ;)